اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

“هواشناسی”: هوا مرطوب و دما تمایل به افزایش دارد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، مرکز ملی هواشناسی پیش‌بینی کرده است که امروز در برخی مناطق، به‌ویژه در شمال، هوای مرطوبی حاکم خواهد بود و احتمال تشکیل مه یا مه سبک وجود دارد. وضعیت جوی به تدریج صاف تا نیمه ابری خواهد شد و صبح‌ها ابرهای پایین در سواحل شرقی ظاهر می‌شود.

این مرکز اشاره کرده است که ممکن است بعد از ظهر، برخی ابرهای رعد و برق‌آسا در شرق تشکیل شود. بادها از سمت شمال غربی تا شمال شرقی با سرعتی ملایم تا متوسط می‌وزند و گاهی شدت می‌گیرند و سرعت آن‌ها بین ۱۰ تا ۲۵ کیلومتر در ساعت متغیر است و در دریا به ۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. دریا در خلیج عربی و دریای عمان، موجی آرام خواهد بود.

مرکز همچنین اعلام کرده است که فردا صبح در برخی مناطق ساحلی، هوای مرطوبی حاکم خواهد بود و احتمال تشکیل مه سبک وجود دارد. وضعیت جوی صاف تا نیمه ابری خواهد بود و صبح‌ها ابرهای پایین در سواحل شرقی دیده می‌شود. همچنین احتمال تشکیل برخی ابرهای رعد و برق‌آسا در شرق و جنوب وجود دارد که ممکن است با بارش باران همراه باشد.

این مرکز همچنین ذکر کرده است که دما تمایل به افزایش دارد و هوای مرطوبی در شب تا صبح دوشنبه در برخی مناطق ساحلی حاکم خواهد بود. بادها از سمت جنوب شرقی به شمال غربی با سرعتی ملایم تا متوسط تغییر می‌کنند و گاهی ممکن است گرد و غبار ایجاد کنند. سرعت بادها بین ۱۰ تا ۲۵ کیلومتر در ساعت متغیر است و در دریا به ۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد، در حالی که دریا در خلیج عربی آرام و در دریای عمان از آرام تا متوسط خواهد بود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا